Přeskočit na obsah
Domů » Témata » Váš dotaz » Prosba o radu jak začít :-)

Prosba o radu jak začít :-)

  • Toto téma obsahuje celkem 7 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel Dita a poslední změna proběhla před 4 měsíci a 2 týdny.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 8 příspěvků - 1. až 8. (celkem z 8)
  • Autor
    Příspěvky
  • #4959 Odpovědět
    Dita
    Host

    Dobrý den,

    ráda bych na doporučení kamarádky, která Vás chválí, začala u Vás s henou. Jsem úplný začátečník, a tak bych Vás chtěla poprosit o radu s jakou barvou začít. Byla by jahodová blond to pravé? A co vše bych měla ještě pořídit? Asi tuhý šampon před barvením…a dál nevím:-)

    Tady přidávám popis svých vlasů podle návodu, který tu máte:-)

    Moje přirozená barva je světlá do zrz, i moje pleť je bledá až průsvitná, mám šedomodré oči. Ale nejsem typ na studené odstíny.

    Nikdy jsem si vlasy nebarvila.

    V současnosti mám vybledlou patku/ofinu a rovnoměrně po celé hlavě se mezi mými vlasy vyskytují jednotlivé bílé vlasy (potvory), kterých postupně přibývá.

    Vlasy mám jemné (maskuji to používáním tužidla) a spíše rovné. Teď je mám ostříhané, takže díky namačkání tužidlem mám i nějakou tu vlnu:-)

    Nosím dlouhé vlasy, občas si je nechám ostříhat na delší mikádo, jako právě nyní.

    Líbilo by se mi oživit svoji barvu, klidně i zvýraznit zrzavé odstíny, zakrýt aspoň trochu bílé vlasy. Určitě bych nechtěla velkou změnu, ani žádnou barvu se studenými odstíny.

    Moje vlasy si během roku takt trochu dělají se svou přirozenou barvou, co chtějí. V létě mám vyšisované světlé prameny, spodní vlasy tmavší, v zimě mají vlasy trochu tmavší odstín. Obecně jsem zvyklá, že moje hlava je “strakatá”, takže nepotřebuji sjednotit. Spíš oživit a “omladit”, protože mi přijde, že bílé vlasy a určitá “unavenost” vlasů mi přidávají roky.

    Přidávám ještě pár fotografií. Dvě jsou před ostříháním, dvě pak teď po ostříhání.